Błędy poznawcze, które przeszkadzają ci w tworzeniu lepszych treści. Jak z nimi walczyć?Błędy poznawcze, które przeszkadzają ci w tworzeniu lepszych treści. Jak z nimi walczyć?Błędy poznawcze, które przeszkadzają ci w tworzeniu lepszych treści. Jak z nimi walczyć?Błędy poznawcze, które przeszkadzają ci w tworzeniu lepszych treści. Jak z nimi walczyć?
Na jakość pracy copywritera wpływają błędy poznawcze (fot. Pixabay)

Błędy poznawcze, które przeszkadzają ci w tworzeniu lepszych treści. Jak z nimi walczyć?

Błędy poznawcze, które przeszkadzają ci w tworzeniu lepszych treści. Jak z nimi walczyć?
Alicja Podkalicka

Alicja Podkalicka

-

content specialist, Kuźnia Treści

Alicja Podkalicka

Alicja Podkalicka

content specialist
Kuźnia Treści

Z wykształcenia biotechnolożka, z pasji – redaktorka. Nałogowa kawoszka i nieuleczalna kociara. W wolnych chwilach ogrywa planszówki i maluje modele do gier bitewnych. Strażniczka poprawności językowej, mistrzyni władania językiem polskim, łowczyni najmniejszych błędów i chochlików tekstowych. Nie umknie jej żadna literówka ani przecinek, dzięki czemu spod jej rąk wychodzą same najlepsze treści.

Tworzenie treści marketingowych to czynność wymagająca nie tylko poszukiwania i weryfikowania informacji. Potrzebna jest tu też umiejętność przełożenia ich na odpowiedni język. Służy do tego zestaw narzędzi, metod, procedur i strategii, które w teorii mają zagwarantować doskonały rezultat. W praktyce jednak efekt bywa różny: od spektakularnego sukcesu do sromotnej porażki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja