Cwaniaczkowie z internetu wygrywają. Clickbait sprzedaje. Powtarzanie fraz winduje pozycję w Google. Nie trzeba mieć dobrych copywriterów, żeby kampania odniosła sukces. Brzmi znajomo?Wszyscy byliśmy w takiej sytuacji: klient ma ciekawy produkt, trzeba go spozycjonować i nakierować szukających na sklep. Żeby się udało (a budżet nie jest wielki), postanawiasz strategicznie umieścić w sieci materiały, które będą budować pozycję produktu w wyszukiwarkach. Załatwiasz miejsca na link building, zamawiasz treści w „agencji copywriterskiej SEO”, po czym otrzymujesz teksty.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.