Czy SEO zabije dobre teksty?Czy SEO zabije dobre teksty?Czy SEO zabije dobre teksty?Czy SEO zabije dobre teksty?
W internecie nie znajdziemy już tekstów tworzonych dla ludzi? (fot. Pixabay)

Czy SEO zabije dobre teksty?

Czy SEO zabije dobre teksty?
Wojciech Jakóbczyk

Wojciech Jakóbczyk

-

content manager, Euvic Digital (Euvic Performance)

Wojciech Jakóbczyk

Wojciech Jakóbczyk

content manager
Euvic Digital (Euvic Performance)

Jako manager zaczynał od cyfryzacji „Pulsu Biznesu” ćwierć wieku temu, ale zawsze wolał pisać. Były redaktor naczelny Autoswiat.pl i Topgear.com.pl, połączył tradycyjne media papierowe RASP z cyfrowymi zasobami Onetu, pracując nad formą i treścią odpowiednią do każdego medium. Wydawał polską wersję kwartalnika „RAMP – Auto.Kultur.Magazin” (nagrodzonego Mercury Awards w 2008, 2009 i 2010 r.). W przerwach od mediów zajmuje się marketingiem i zarządzaniem w IT i innowacyjnych start-upach. II wicemistrz samochodowego Wyścigowego Pucharu Polski; lubi jeździć na rowerze, konfigurować od nowa domowe wifi i obsesyjnie chłonie brytyjską kulturę klubową. W Euvic Performance zajmuje się treściami dla klientów z sektora motoryzacji i telekomunikacji.

Cwaniaczkowie z internetu wygrywają. Clickbait sprzedaje. Powtarzanie fraz winduje pozycję w Google. Nie trzeba mieć dobrych copywriterów, żeby kampania odniosła sukces. Brzmi znajomo?

Wszyscy byliśmy w takiej sytuacji: klient ma ciekawy produkt, trzeba go spozycjonować i nakierować szukających na sklep. Żeby się udało (a budżet nie jest wielki), postanawiasz strategicznie umieścić w sieci materiały, które będą budować pozycję produktu w wyszukiwarkach. Załatwiasz miejsca na link building, zamawiasz treści w „agencji copywriterskiej SEO”, po czym otrzymujesz teksty.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się