Gdy mózg chodzi na skróty, czyli błędy poznawcze w decyzjach konsumenckichGdy mózg chodzi na skróty, czyli błędy poznawcze w decyzjach konsumenckichGdy mózg chodzi na skróty, czyli błędy poznawcze w decyzjach konsumenckichGdy mózg chodzi na skróty, czyli błędy poznawcze w decyzjach konsumenckich
Racjonalnie wszystko analizujesz? I tak ulegasz błędom poznawczym (fot. Pixabay)

Gdy mózg chodzi na skróty, czyli błędy poznawcze w decyzjach konsumenckich

Gdy mózg chodzi na skróty, czyli błędy poznawcze w decyzjach konsumenckich
M. Kroenke, M. Kraus

M. Kroenke, M. Kraus

-

M. Kroenke, M. Kraus

M. Kroenke, M. Kraus

Nietrafne oceny dokonywane przez klientów wynikają najczęściej z presji czasu bądź stopnia komplikacji oferty. W praktyce konsekwencją jest wyciąganie nieracjonalnych wniosków lub też wniosków celowo zamierzonych przez sprzedawcę. Zastanówmy się więc: w jaki sposób – odpowiednio budując ofertę – możemy świadomie budować docelowe postrzeganie? Doświadczenie wskazuje, że jest to możliwe, a co ważniejsze, przynosi wymierne efekty.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się