Nietrafne oceny dokonywane przez klientów wynikają najczęściej z presji czasu bądź stopnia komplikacji oferty. W praktyce konsekwencją jest wyciąganie nieracjonalnych wniosków lub też wniosków celowo zamierzonych przez sprzedawcę. Zastanówmy się więc: w jaki sposób – odpowiednio budując ofertę – możemy świadomie budować docelowe postrzeganie? Doświadczenie wskazuje, że jest to możliwe, a co ważniejsze, przynosi wymierne efekty.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |