Antystrony, czyli nieco inaczej o marketingowej wartości InternetuAntystrony, czyli nieco inaczej o marketingowej wartości InternetuAntystrony, czyli nieco inaczej o marketingowej wartości InternetuAntystrony, czyli nieco inaczej o marketingowej wartości Internetu

Antystrony, czyli nieco inaczej o marketingowej wartości Internetu

Antystrony, czyli nieco inaczej o marketingowej wartości Internetu
Przemysław Kobus

Przemysław Kobus

-

Przemysław Kobus

Przemysław Kobus

Czy Internet może być narzędziem budowy przewagi konkurencyjnej? Odpowiedź nasuwa się sama – oczywiście tak. Ale czy jednocześnie może stać się źródłem poważnych problemów dla firmy czy też marki? Odpowiedź również brzmi „tak”. Ta ciemna strona Sieci daje o sobie znać szczególnie poprzez tzw. antystrony.

Jednym z warunków istnienia konkurencji doskonałej jest pełna znajomość rynku przez kupujących i sprzedających. Oznacza to, że podmioty gospodarcze winny dysponować wszystkimi niezbędnymi danymi co do ofert konkurencji, potrzeb konsumentów oraz otoczenia makroekonomicznego. Konsumenci natomiast powinni mieć pełne rozeznanie wśród wszelkich dostępnych na rynku ofert.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się