Ambient przyciąga uwagę. Dziwaczne i pomysłowe instalacje odwołujące się do marek, filmów, seriali – choćby obejrzało je dziesięć osób i choćby tylko pięć z nich wysłało zdjęcie swoim znajomym – nadal mogą poruszyć media, blogerów i branżę reklamową. A fotorelacje z nich to świetna waluta wśród fanów.
Jeśli lubimy „Grę o tron”, „Dextera” czy „Walking Dead”, jeśli dostąpiliśmy wtajemniczenia w świat serialu czy filmu, chętnie dostrzegamy wszelkie odniesienia do nich. To m.in. wykorzystują dystrybutorzy i producenci, by dotrzeć do nas – i przez nas, skoro chętnie deklarujemy przywiązanie do danej produkcji – do potencjalnych fanów wśród naszych znajomych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.