Krew, kończyny i szkielety – ambient promuje seriale i filmyKrew, kończyny i szkielety – ambient promuje seriale i filmyKrew, kończyny i szkielety – ambient promuje seriale i filmyKrew, kończyny i szkielety – ambient promuje seriale i filmy
Nie bój się, chodzi tylko o serial (źr. New Messange)

Krew, kończyny i szkielety – ambient promuje seriale i filmy

Krew, kończyny i szkielety – ambient promuje seriale i filmy

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Kinga Gawryszewska

-

Kinga Gawryszewska

Ambient przyciąga uwagę. Dziwaczne i pomysłowe instalacje odwołujące się do marek, filmów, seriali – choćby obejrzało je dziesięć osób i choćby tylko pięć z nich wysłało zdjęcie swoim znajomym – nadal mogą poruszyć media, blogerów i branżę reklamową. A fotorelacje z nich to świetna waluta wśród fanów.

Jeśli lubimy „Grę o tron”, „Dextera” czy „Walking Dead”, jeśli dostąpiliśmy wtajemniczenia w świat serialu czy filmu, chętnie dostrzegamy wszelkie odniesienia do nich. To m.in. wykorzystują dystrybutorzy i producenci, by dotrzeć do nas – i przez nas, skoro chętnie deklarujemy przywiązanie do danej produkcji – do potencjalnych fanów wśród naszych znajomych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja