Adidasy za 1 euro - Marketing przy Kawie
Adidasy za 1 euroAdidasy za 1 euroAdidasy za 1 euroAdidasy za 1 euro

Adidasy za 1 euro

Adidasy za 1 euro
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Przeważająca część ziemskiej populacji na co dzień zmaga się z biedą lub jest dopiero „na dorobku”. Największe koncerny światowe rzadko zauważają jej potrzeby i oczekiwania w podobnym stopniu, w jakim starają się śledzić aspiracje swoich szeregowych klientów z zachodniej półkuli. Czy ogłoszony przez Adidasa projekt „Buty za jedno euro” może być znakiem przełomu w traktowaniu konsumentów o mniej zasobnej kieszeni?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja