5 technicznych aspektów, zanim rozpoczniesz kampanię e-mail marketingową5 technicznych aspektów, zanim rozpoczniesz kampanię e-mail marketingową5 technicznych aspektów, zanim rozpoczniesz kampanię e-mail marketingową5 technicznych aspektów, zanim rozpoczniesz kampanię e-mail marketingową
Szczegóły techniczne warto znać (źr. Cyberius)

5 technicznych aspektów, zanim rozpoczniesz kampanię e-mail marketingową

5 technicznych aspektów, zanim rozpoczniesz kampanię e-mail marketingową
Kacper Bąkczyk

Kacper Bąkczyk

-

digital marketing specialist, Cyberius

Kacper Bąkczyk

Kacper Bąkczyk

digital marketing specialist
Cyberius

Z marketingiem internetowym związany od 8 lat. Od 3 lat pracuje w organizacji marketingowej Cyberius, która specjalizuje się w content marketingu. W firmie odpowiada za zarządzanie 10-osobowym zespołem działającym w trybie organizacji rozproszonej. W jej szeregach są pracownicy z Indonezji, Polski oraz Stanów Zjednoczonych. W wolnym czasie lubi biegać i grać w piłkę nożną. Miłośnik seriali oraz książek o marketingu i biznesie.

Czy wiesz, od czego zależy reputacja domeny firmowej i jak możesz ją chronić? Jak zapewnić sobie maksymalną dostarczalność e-maili? Jak formułować treści zawarte w mailu, aby nie wylądował on w folderze spam? Wreszcie – jak dowiedzieć się, które maile są najskuteczniejsze w danej kampanii? To podstawowe aspekty techniczne, które musisz poznać, by z powodzeniem stosować e-mail marketing.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się