Obalamy 8 mitów z zakresu e-mail marketinguObalamy 8 mitów z zakresu e-mail marketinguObalamy 8 mitów z zakresu e-mail marketinguObalamy 8 mitów z zakresu e-mail marketingu
Na takich pewnikach nie warto bazować (valdis torms/Fotolia)

Obalamy 8 mitów z zakresu e-mail marketingu

Obalamy 8 mitów z zakresu e-mail marketingu
Maria Wąchal

Maria Wąchal

-

head of content, FreshMail

Maria Wąchal

Maria Wąchal

head of content
FreshMail

W Internecie aż roi się od ogólnych porad na temat e-mail marketingu. Czy można bezkrytycznie odnosić je do komunikacji z każdą grupą odbiorców? Oczywiście nie. Pod tym względem praktyk e-mail marketingu powinien zachować sporą czujność.

Konsumenci chcą otrzymywać interesujące ich przesyłki elektroniczne. Dlatego dobry e-mail marketing to stała nauka o preferencjach i potrzebach osób, które zdecydowały się dołączyć do listy mailingowej.

Nie należy wprowadzać w życie przypadkowych wskazówek bez wcześniejszego krytycznego spojrzenia na nie i odniesienia ich do potrzeb odbiorców.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się