Ładny newsletter i dopracowane treści wiadomości to wizytówka twojej firmy. Dlatego warto przysiąść nad ich kreacją trochę dłużej. Ale nie tylko z powodów estetycznych. Dobrze ułożony projekt e-maila, z odpowiednio umiejscowionymi najważniejszymi elementami, takimi jak przycisk czy nagłówek, mogą znacząco wpłynąć na konwersję.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pamiętaj, że profesjonalnie wyglądający e-mail i pasujące do niego treści wywołują dobre skojarzenia. A jak wiadomo, w wielu wypadkach to właśnie emocje wpływają na decyzje zakupowe odbiorców. Oto 4 kluczowe elementy, które sprawią, że wiadomość wysyłana pocztą elektroniczną będzie nie tylko estetyczna, ale i przyniesie oczekiwane efekty.
Temat wiadomości
To kluczowy czynnik, choć nie zawsze identyfikowany jest z kreacją e-maila.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.