4 elementy kreacji e-maila, o których koniecznie musisz pamiętać4 elementy kreacji e-maila, o których koniecznie musisz pamiętać4 elementy kreacji e-maila, o których koniecznie musisz pamiętać4 elementy kreacji e-maila, o których koniecznie musisz pamiętać
Istotne elementy e-mailingu, o których czasem się zapomina (fot. Pixabay)

4 elementy kreacji e-maila, o których koniecznie musisz pamiętać

4 elementy kreacji e-maila, o których koniecznie musisz pamiętać
Eliza Gniadek

Eliza Gniadek

-

content designer, FreshMail

Eliza Gniadek

Eliza Gniadek

content designer
FreshMail

Tworzy treści online na firmowym blogu oraz gości na łamach branżowych magazynów. Ma doświadczenie w dziedzinie social media i e-commerce. Zafascynowana nowymi i niestandardowymi formami promocji w internecie.

Ładny newsletter i dopracowane treści wiadomości to wizytówka twojej firmy. Dlatego warto przysiąść nad ich kreacją trochę dłużej. Ale nie tylko z powodów estetycznych. Dobrze ułożony projekt e-maila, z odpowiednio umiejscowionymi najważniejszymi elementami, takimi jak przycisk czy nagłówek, mogą znacząco wpłynąć na konwersję.

Pamiętaj, że profesjonalnie wyglądający e-mail i pasujące do niego treści wywołują dobre skojarzenia. A jak wiadomo, w wielu wypadkach to właśnie emocje wpływają na decyzje zakupowe odbiorców. Oto 4 kluczowe elementy, które sprawią, że wiadomość wysyłana pocztą elektroniczną będzie nie tylko estetyczna, ale i przyniesie oczekiwane efekty.
Temat wiadomości
To kluczowy czynnik, choć nie zawsze identyfikowany jest z kreacją e-maila.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się