10 najczęstszych błędów w komunikacji e-mail marketingowej10 najczęstszych błędów w komunikacji e-mail marketingowej10 najczęstszych błędów w komunikacji e-mail marketingowej10 najczęstszych błędów w komunikacji e-mail marketingowej
Czy to narzędzie jest nieskuteczne, czy użytkownik nie umie się nim posługiwać? (mrdoggs/Fotolia)

10 najczęstszych błędów w komunikacji e-mail marketingowej

10 najczęstszych błędów w komunikacji e-mail marketingowej
AdvertisementAdvertisement
Agata Chmielewska

Agata Chmielewska

-

e-commerce & oline marketing consultant, Achmielewska.com, Eksperymentalnie.com

Agata Chmielewska

Agata Chmielewska

e-commerce & oline marketing consultant
Achmielewska.com, Eksperymentalnie.com

Od 10 lat związana z e-commerce. Doświadczenie zdobywała w pracy zarówno po stronie klienta, jak i agencji. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Praktiker, Willsoor, LokalnyRolnik.pl czy SuperKoszyk.pl. W e-commerce jest praktykiem jako e-klient oraz e-sprzedawca. Zakochana w e-mail marketingu i content marketingu. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem – zawsze na przykładach. Po pracy zapalona blogerka i podkasterka. Edukuje na achmielewska.com oraz w podkaście Firma On-line. Eksperymentuje w kuchni na eksperymentalnie.com.

Co zwykle robi dziś niemal każdy od razu po włączeniu komputera i tuż przed położeniem się spać? Sprawdza wiadomości na Facebooku albo w skrzynce e-mail. Dlaczego więc niektórzy przedsiębiorcy skarżą się, że e-mail marketing nie działa i słabo konwertuje? Cóż, wystarczy sprawdzić, jak wykorzystują oni wiadomości e-mail (zwłaszcza newslettery) w swoich działaniach marketingowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się