10 najczęstszych błędów w komunikacji e-mail marketingowej10 najczęstszych błędów w komunikacji e-mail marketingowej10 najczęstszych błędów w komunikacji e-mail marketingowej10 najczęstszych błędów w komunikacji e-mail marketingowej
Czy to narzędzie jest nieskuteczne, czy użytkownik nie umie się nim posługiwać? (mrdoggs/Fotolia)

10 najczęstszych błędów w komunikacji e-mail marketingowej

10 najczęstszych błędów w komunikacji e-mail marketingowej
Agata Chmielewska

Agata Chmielewska

-

Agata Chmielewska

Agata Chmielewska

Niezależna konsultantka i szkoleniowiec w obszarze e-mail, content i social media marketingu oraz marketing automation. Pracowała w sklepach internetowych różnych branż oraz w agencji e-mail marketingowej. Więcej: achmielewska.com.

Co zwykle robi dziś niemal każdy od razu po włączeniu komputera i tuż przed położeniem się spać? Sprawdza wiadomości na Facebooku albo w skrzynce e-mail. Dlaczego więc niektórzy przedsiębiorcy skarżą się, że e-mail marketing nie działa i słabo konwertuje? Cóż, wystarczy sprawdzić, jak wykorzystują oni wiadomości e-mail (zwłaszcza newslettery) w swoich działaniach marketingowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4902 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się