E-mail marketing pozostaje niezastąpionym kanałem komunikacji z klientami. Część firm jednak nie do końca docenia jego wartość. W tym artykule znajdziesz 3 rady, które pomogą ci zoptymalizować kampanie e-mailowe.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Według danych McKinsey w latach 2010–2013 na rynku amerykańskim e-mail był zdecydowanie skuteczniejszym kanałem zdobywania nowych klientów niż Facebook i Twitter razem wzięci. Przewyższał te serwisy w efektywności nawet do 40 razy.
Jak podawał Exact Target, w 2013 roku 77% internautów wskazywało kontakt e-mailowy jako preferowany do przesyłania im zamówionych ofert handlowych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.