0 1 20.02.2009Dziecko reklamybiblioteczka TweetCo lubi, chce mieć i na co reaguje pozytywnie twoje dziecko?Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 20.02.2009Wikinomia. O globalnej współpracy, która zmienia wszystkoW książce opisano mechanizmy rządzące światem wikinomii, często radykalnie odbiegające od tego, co przekazano nam w szkole i na studiach.
0 1 0 0 0 20.02.2009Własność intelektualna. Ale czyja? (Marketingweb)N. Fox, Is that your super-smart spouse, or intellectual property?, "Marketingweb", 18.02.2009Prowokujący czy tylko zapobiegliwy?Krótkie przemyślenia na temat praw (i - oczywiście - gratyfikacji) do wymyślonych idei reklamowych w kontekście innych obszarów pracy umysłowej.
0 1 0 0 0 20.02.2009Bet-at-home.com sponsorem strategicznym Wisły KrakówW Tłusty Czwartek 19 lutego 2009 bet-at-home.com podpisał umowę sponsorską z Wisłą Kraków. Jest to kolejny dowód na coraz większe zaangażowanie europejskich bukmacherów sportowych on-line w marketing sportowy w Polsce.
0 1 0 0 0 20.02.2009Ruszyła kampania outdoorowa Festiwalu Misteria PaschaliaNa 300 billboardach w największych polskich miastach rozpoczęła się pierwsza odsłona kampanii promującej 6. edycję Festiwalu Misteria Paschalia. Festiwal organizowany przez Krakowskie Biuro Festiwalowe odbędzie się w Krakowie w dniach 6-13 kwietnia.