Własność intelektualna. Ale czyja? (Marketingweb)
  • 0
  • 1
20.02.2009

Własność intelektualna. Ale czyja? (Marketingweb)

N. Fox, Is that your super-smart spouse, or intellectual property?, "Marketingweb", 18.02.2009

Prowokujący czy tylko zapobiegliwy?
Krótkie przemyślenia na temat praw (i – oczywiście – gratyfikacji) do wymyślonych idei reklamowych w kontekście innych obszarów pracy umysłowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.02.2009

„No Logo” Naomi Klein

„No Logo” to książka kultowa, nazywana biblią alterglobalistów i współczesnym „Kapitałem”. Jej autorka z bezkompromisowością niezależnej dziennikarki i przenikliwością wytrawnego krytyka kultury obnaża ekspansjonistyczne zapędy międzynarodowych korporacji, analizuje ich destrukcyjny wpływ na nasz społeczny, ekonomiczny oraz kulturowy krajobraz, przekonuje, że działalność światowych koncernów stanowi poważne zagrożenie dla demokracji i funkcjonowania społeczeństwa obywatelskiego oraz... wzywa do oporu.