Finał kampanii Mrożonki Pełne Natury
  • 0
  • 1
23.02.2007

Finał kampanii Mrożonki Pełne Natury

Dobiegła końca pierwsza edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno – informacyjnej Mrożonki Pełne Natury. Program realizowany był w ramach unijnego mechanizmu „Wsparcia działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych”. Realizację kampanii nadzorowała Agencja Rynku Rolnego, a patronat nad nią sprawowało Stowarzyszenie Mrożonej Żywności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.02.2007

„Małe przyjemności w życiu są jak prezenty”. Drugi etap kampanii Visa Europe „Pokochaj Każdy Dzień”.

Kampania reklamowa “Pokochaj Każdy Dzień” organizacji Visa Europe, prowadzona z powodzeniem od stycznia 2006 r., wchodzi właśnie w drugą fazę. Zachęcona zeszłorocznym sukcesem kampanii, organizacja Visa Europe trwa przy wątku „małe przyjemności w życiu są jak prezenty”, zaś druga faza kampanii dowodzi, że Visa dobrze rozumie sens przekazu, iż to właśnie małe radości czynią nas szczęśliwymi.