„Małe przyjemności w życiu są jak prezenty”. Drugi etap kampanii Visa Europe „Pokochaj Każdy Dzień”.
  • 0
  • 1
23.02.2007

„Małe przyjemności w życiu są jak prezenty”. Drugi etap kampanii Visa Europe „Pokochaj Każdy Dzień”.

Kampania reklamowa “Pokochaj Każdy Dzień” organizacji Visa Europe, prowadzona z powodzeniem od stycznia 2006 r., wchodzi właśnie w drugą fazę. Zachęcona zeszłorocznym sukcesem kampanii, organizacja Visa Europe trwa przy wątku „małe przyjemności w życiu są jak prezenty”, zaś druga faza kampanii dowodzi, że Visa dobrze rozumie sens przekazu, iż to właśnie małe radości czynią nas szczęśliwymi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50540 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

A.P.

15 lat temu

Czy to tekst sponsorowany ? :)

Autora nie ma ? Moglibyście napisać, że to reklama !

Rozwiń komentarze

23 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
23.02.2007

Ponad 80 tys. uczestników akcji Na Śniegu, sponsorowanej przez markę Żywiec.

Od 26 stycznia do 11 lutego mieszkańcy i goście sześciu zimowych kurortów Polski aktywnie uczestniczyli w cyklu zimowych imprez "Na Śniegu", sponsorowanych przez markę Żywiec. W Karpaczu, Szklarskiej Porębie, Szczyrku, Wiśle, Zakopanem i Szczawnicy na wszystkich czekały sportowe atrakcje na ośnieżonych stokach oraz muzyka i zabawa w namiotach Żywca. W akcji wzięło udział ponad 80 tys. osób.