Z kamerą wśród paczek
  • 0
  • 1
23.02.2007

Z kamerą wśród paczek

Tak zatytułowano pierwszy z serii trzech oryginalnych filmów, przygotowanych w ramach kampanii marketingu wirusowego DPD Masterlink. Celem kampanii jest podkreślenie zbliżającej się zmiany nazwy firmy z Masterlink na DPD. Grupę docelową stanowią przede wszystkim obecni i potencjalni klienci, media oraz pracownicy firmy. 

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.02.2007

„Małe przyjemności w życiu są jak prezenty”. Drugi etap kampanii Visa Europe „Pokochaj Każdy Dzień”.

Kampania reklamowa “Pokochaj Każdy Dzień” organizacji Visa Europe, prowadzona z powodzeniem od stycznia 2006 r., wchodzi właśnie w drugą fazę. Zachęcona zeszłorocznym sukcesem kampanii, organizacja Visa Europe trwa przy wątku „małe przyjemności w życiu są jak prezenty”, zaś druga faza kampanii dowodzi, że Visa dobrze rozumie sens przekazu, iż to właśnie małe radości czynią nas szczęśliwymi.