0 1 28.11.2006Polityka z dodatkiem „Style Prezenty”media TweetNajnowszy numer tygodnika ”Polityka” ukaże się z bezpłatnym dodatkiem redakcyjnym „Style Prezenty”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 28.11.2006„Prowadzący – niepijący!”5700 uczestników animacji, 500 DRIverów - podsumowanie na półmetku akcji edukacyjnej „Prowadzący – niepijący!”
0 1 0 0 0 28.11.2006Nowa kampania proszku ArielAriel rozpoczął największą i najbardziej wszechstronną kampanię w historii proszków do prania w Polsce.
0 1 0 0 0 28.11.2006Madson & Grey nowym graczem na rynku outdoorObsługująca wielkoformatowe kampanie reklamy zewnętrznej firma Madson & Grey, należąca obok firm: Mahogany-Grey PR, Remorex oraz Mahogany-Grey Industry do polsko-niemieckiej grupy MG-AG [Allgemeine Geshaftsbedingungen], rozpoczęła jesienią br. działalność na polskim rynku.
0 1 0 0 0 28.11.2006ORLEN – jedna z najcenniejszych marek w PolscePKN ORLEN zajął drugie miejsce w ”Rankingu najcenniejszych polskich marek” organizowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Wartość marki ORLEN została wyceniona na 2,4 mld zł i wzrosła w stosunku do ubiegłego roku o ponad 22%.