Marcin Prokop prowadzi w TVN świąteczny program Milki
  • 1
  • 2
21.12.2021

Marcin Prokop prowadzi w TVN świąteczny program Milki

W okresie świąt marka czekolady Milka szczególnie namawia do nagradzania i docenienia gestów dobroci innych osób. Do niesienia dobra i pomocy inspirować mogą historie nadesłane przez widzów programu „Miłe wieści”, emitowanego na antenie TVN od 20 listopada przez sześć kolejnych sobót. Program prowadzony przez Marcina Prokopa jest jednym z elementów kampanii świątecznej Milki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 grudnia 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
21.12.2021

Największe polskie kryzysy wizerunkowe 2021 według praktyków PR

Największy kryzys wizerunkowy 2021 r. w polskim świecie publicznym dotyczył Trybunału Konstytucyjnego pod przewodnictwem Julii Przyłębskiej. W sferze świata biznesu i marek osobistych na pierwszym miejscu znalazła się Barbara Kurdej-Szatan ze swoim wulgarnym wpisem na temat funkcjonariuszy Straży Granicznej. Takie są wyniki badania Kryzysometr 2021/2022, przeprowadzonego przez agencję Alert Media Communications wśród managerów i dyrektorów ds. komunikacji oraz rzeczników największych polskich firm i instytucji.