- 0
- 2
Największe polskie kryzysy wizerunkowe 2021 według praktyków PR
Największy kryzys wizerunkowy 2021 r. w polskim świecie publicznym dotyczył Trybunału Konstytucyjnego pod przewodnictwem Julii Przyłębskiej. W sferze świata biznesu i marek osobistych na pierwszym miejscu znalazła się Barbara Kurdej-Szatan ze swoim wulgarnym wpisem na temat funkcjonariuszy Straży Granicznej. Takie są wyniki badania Kryzysometr 2021/2022, przeprowadzonego przez agencję Alert Media Communications wśród managerów i dyrektorów ds. komunikacji oraz rzeczników największych polskich firm i instytucji.
Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55368 informacji, newslettera
Doceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. |