Największe polskie kryzysy wizerunkowe 2021 według praktyków PR
  • 0
  • 2
21.12.2021

Największe polskie kryzysy wizerunkowe 2021 według praktyków PR

Największy kryzys wizerunkowy 2021 r. w polskim świecie publicznym dotyczył Trybunału Konstytucyjnego pod przewodnictwem Julii Przyłębskiej. W sferze świata biznesu i marek osobistych na pierwszym miejscu znalazła się Barbara Kurdej-Szatan ze swoim wulgarnym wpisem na temat funkcjonariuszy Straży Granicznej. Takie są wyniki badania Kryzysometr 2021/2022, przeprowadzonego przez agencję Alert Media Communications wśród managerów i dyrektorów ds. komunikacji oraz rzeczników największych polskich firm i instytucji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 grudnia 2021

20 grudnia 2021