Santander podpisał wieloletnią umowę partnerską ze Scuderia Ferrari
  • 0
  • 1
21.12.2021

Santander podpisał wieloletnią umowę partnerską ze Scuderia Ferrari

Santander wraca do Formuły 1 jako nowy partner Scuderia Ferrari. W czasie trwania umowy partnerskiej bank będzie wspierał zespół w realizacji planów osiągnięcia neutralności węglowej do 2030 r. Logo banku będzie pojawiać się na samochodach, kombinezonach rajdowych i czapkach zawodników.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

21 grudnia 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
21.12.2021

Największe polskie kryzysy wizerunkowe 2021 według praktyków PR

Największy kryzys wizerunkowy 2021 r. w polskim świecie publicznym dotyczył Trybunału Konstytucyjnego pod przewodnictwem Julii Przyłębskiej. W sferze świata biznesu i marek osobistych na pierwszym miejscu znalazła się Barbara Kurdej-Szatan ze swoim wulgarnym wpisem na temat funkcjonariuszy Straży Granicznej. Takie są wyniki badania Kryzysometr 2021/2022, przeprowadzonego przez agencję Alert Media Communications wśród managerów i dyrektorów ds. komunikacji oraz rzeczników największych polskich firm i instytucji.