Produkt niezawodnie rozwiązujący dany problem czy raczej stanowiący część życia ludzi takich jak potencjalny nabywca? Jak korzystniej będzie przedstawić go w reklamie? Kiedy odbiorca oceni produkt lepiej i będzie mocniej przekonany do zakupu? Pewnych sugestii w tym zakresie dostarcza psychologia postrzegania produktu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Według psychodynamicznie zorientowanego eseisty Davida Bakana życie ludzkie składa się z dwóch silnie różniących się wymiarów funkcjonowania:
utrzymywanie i nawiązywanie pozytywnych, jak i bezpiecznych relacji z innymi ludźmi,
osiąganie swoich osobistych celów i rozwijanie kompetencji.
Ten pierwszy wymiar odnosi się do wspólnotowej natury człowieka – bycia z innymi w społeczności.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.