Wartości pracodawcy to jeden z głównych elementów przekazów rekrutacyjnych i employer brandingowych. Wyróżnik na rynku pracodawcy wśród dziesiątek podobnych ofert z branży. Jak firmy bronią swoich wartości w czasie pandemii? Czy w czasach kryzysu udaje się je ustabilizować i potwierdzić?Powiedzmy sobie wprost – pandemia to nie jest wymarzony czas dla przedsiębiorstw. Wiele z nich pewnie nawet nie myśli teraz o pielęgnowaniu wartości marki pracodawcy. Widma zwolnień, może wręcz upadku, zastoju gospodarczego… Te tematy przewijają się w mediach i są treścią nocnych koszmarów osób na stanowiskach kierowniczych.
Jest to jednocześnie czas, kiedy można wiele się nauczyć – i to zarówno na błędach, jak i na sukcesach innych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.