Outsourcing treści – komu może szczególnie się przydać? Jakie marki mogą skorzystać na nim najbardziej?Outsourcing treści – komu może szczególnie się przydać? Jakie marki mogą skorzystać na nim najbardziej?Outsourcing treści – komu może szczególnie się przydać? Jakie marki mogą skorzystać na nim najbardziej?Outsourcing treści – komu może szczególnie się przydać? Jakie marki mogą skorzystać na nim najbardziej?
Rób swoje. Pisaniem o tobie mogą zająć się inni fachowcy (fot. Pixabay)

Outsourcing treści – komu może szczególnie się przydać? Jakie marki mogą skorzystać na nim najbardziej?

Outsourcing treści – komu może szczególnie się przydać? Jakie marki mogą skorzystać na nim najbardziej?
Marta Bober

Marta Bober

-

PR manager, Conture

Marta Bober

Marta Bober

PR manager
Conture

Odpowiada za wizerunek firmy i kontakt z mediami. Koordynuje działania związane z publikacjami zewnętrznymi i utrzymuje relacje z dziennikarzami oraz prasą. Z wykształcenia filolog polski, prywatnie pracująca młoda mama, z zamiłowania copywriter.

Lekarz medycyny estetycznej nie ma czasu na prowadzenie bloga o najnowszych zabiegach, które oferuje. W firmie meblarskiej nikt nie ma dostatecznie lekkiego pióra, by pisać o produktach, choć te są świetne. To zrozumiałe i częste sytuacje. Czy zamykają one drogę do sukcesu w content marketingu? Nie. Szybkim i efektywnym kosztowo rozwiązaniem jest outsourcing treści.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja