Wieczna pogoń za króliczkiem. Co sprawdza się we współczesnym content marketingu?Wieczna pogoń za króliczkiem. Co sprawdza się we współczesnym content marketingu?Wieczna pogoń za króliczkiem. Co sprawdza się we współczesnym content marketingu?Wieczna pogoń za króliczkiem. Co sprawdza się we współczesnym content marketingu?
Królestwo twojego contentu (fot. Pixabay)

Wieczna pogoń za króliczkiem. Co sprawdza się we współczesnym content marketingu?

Wieczna pogoń za króliczkiem. Co sprawdza się we współczesnym content marketingu?
Kornel Maliszewski

Kornel Maliszewski

-

senior copywriter, Conture

Kornel Maliszewski

Kornel Maliszewski

senior copywriter
Conture

Od wielu lat związany z literaturą oraz branżą wydawniczą. Literackie zainteresowania i doświadczenie stara się przekuć na marketingowe działania, tworząc teksty jako senior copywriter. Z wykształcenia antropolog kultury.

Z prymitywnym preclem niewiele dziś zdziałasz w content marketingu. Potrzebujesz prawdziwych tekstów – rzetelnych, zajmujących i przydatnych właśnie dla twoich odbiorców. Na twojej stronie odwiedzający powinien poczuć się jak Alicja w Czarodziejskim Świecie Produktów. Jak ten świat stworzyć?

W 1865 roku została wydana „Alicja w Krainie Czarów”, która na zawsze zmieniła literaturę dla dzieci. Wprowadziła do niej olbrzymią porcję wyobraźni i przedziwną logikę snu. Czy content marketing jest podobnie nowatorskim pomysłem? Ten burzliwie rozwijający się typ marketingu zawsze będzie nieco przypominał pogoń za króliczkiem. Może jednak możliwe jest sformułowanie kilku jego uniwersalnych zasad?

Dokładna definicja content marketingu i próba nakreślenia początków jego historii zależy od wolnej interpretacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się