Przestrzeń nasza powszednia - Marketing przy Kawie
Przestrzeń nasza powszedniaPrzestrzeń nasza powszedniaPrzestrzeń nasza powszedniaPrzestrzeń nasza powszednia
Długa droga do oczyszczenia przestrzeni (fot. Marketing przy Kawie)

Przestrzeń nasza powszednia

Przestrzeń nasza powszednia
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Wiele się dzieje w przestrzeni publicznej. Marki organizują w niej pomysłowe akcje, wymyślają niestandardowe kreacje ambientowe. Najczęściej jednak – mimo clutteru – stawiają na prosty przekaz reklamowy na każdym rogu ulicy.

Z widzem w roli głównej
Kilka lat temu popularne były instalacje i inne tego rodzaju działania reklamowe w przestrzeni miejskiej. Nazywano tę zabawę stuntvertisingiem lub prankvertisingiem, w zależności od tego, czy była wyzwaniem dla widzów, czy żartem z nich. Zdewaluowała się, gdyż szybko wychodził na jaw jej aranżowany charakter, a potencjał wirusowy zmalał, gdy podobnych akcji pojawiło się zbyt wiele.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja