Sztuczna inteligencja szturmem wkracza w nasze życie codzienne. Co rusz słyszymy nowe, trudne słowa: głębokie uczenie neuronowe, machine learning… Wraz z nimi mnożą się kolejne przykłady zastosowania artificial intelligence (AI) w biznesie. Mimo to na postępy sztucznej inteligencji trzeba spoglądać czujnie – ma ona również swoje ciemne strony.Czym (w dużym skrócie) jest sztuczna inteligencja? Najprościej ujmując, jest to zestaw technologii takich jak przetwarzanie języka naturalnego, rozpoznawanie obrazu i głębokie uczenie się. AI bazuje na ogromnych zbiorach danych do wykonywania działań o jakości dużo wyższej niż ta, którą mogliby zapewnić ludzie.
Firmy wykorzystują ją, aby dotrzeć do konsumentów z odpowiednią treścią we właściwym czasie na podstawie tego, co konsumenci lubili do tej pory i co w przeszłości ich angażowało.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.