NPS to jeden z najczęściej stosowanych wskaźników marketingowych w polskich firmach. Lubiany przez banki, ubezpieczycieli, telekomy za swoją prostotę, bywa też ostro krytykowany. Czy Net Promoter Score ma dzisiaj sens?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W rozmowach ze strategami, badaczami czy dyrektorami marketingu wielokrotnie można usłyszeć identyczną opinię: Net Promoter Score to wskaźnik, któremu udało się trafić do głów osób z zarządów firm. Na tym zgodność w jego ocenie się kończy. Im głębiej sięgnąć, tym oceny bardziej się różnią.
Na początek przypomnienie. NPS pozwala ocenić siłę relacji z klientami.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.