W poprzednim tygodniu Play podpisał z Virgin Mobile umowę, która gwarantuje mu w przyszłości możliwość zakupu marki VMP. Transakcja to swoisty symbol. Virgin Mobile na początku przykuwała uwagę mediów, Play była krytykowana. To okazja, żeby przyjrzeć się drodze, jaką przeszły obie marki, a także temu, jak wpłynęły na rynek reklamowy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Sama umowa nie jest niczym dziwnym. Po pierwsze, to tylko opcja na zakup. Oznacza, że wystawca opcji (czyli Virgin) gwarantuje nabywcy opcji (czyli Play) możliwość dokonania w przyszłości zakupu po określonej cenie. Play ma swobodę – może ze swojej opcji skorzystać lub nie. Po drugie, podobne umowy biznesowe zawierają wszystkie telekomy. Z marketingowego punktu widzenia ważniejsze jest co innego.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.