Wielkie firmy, rozpuszczone swoją pozycją na rynku, mają tendencję do oferowania coraz gorszego produktu za coraz wyższą cenę – twierdzi Richard Branson. W Polsce spróbuje on popsuć szyki operatorom komórkowym, wprowadzając na rynek markę Virgin Mobile.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Prawdziwym początkiem kampanii reklamowej wprowadzającej na nasz rynek markę Virgin Mobile będzie spotkanie prasowe z udziałem Richarda Bransona, założyciela Virgin. Zaproszenie wpłynęło do skrzynek redakcyjnych polskich mediów w ubiegłym tygodniu, mimo że telewizyjna kampania reklamowa marki trwa już od początku października.
Grupa docelowa marki to ludzie młodzi, o nieregularnych dochodach, którzy wybierając telefon na kartę, kierują się prostotą oferty.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.