Branson dla tych wszystkich: stąd, skądinąd i zewsządBranson dla tych wszystkich: stąd, skądinąd i zewsządBranson dla tych wszystkich: stąd, skądinąd i zewsządBranson dla tych wszystkich: stąd, skądinąd i zewsząd

Branson dla tych wszystkich: stąd, skądinąd i zewsząd

Branson dla tych wszystkich: stąd, skądinąd i zewsząd
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Wielkie firmy, rozpuszczone swoją pozycją na rynku, mają tendencję do oferowania coraz gorszego produktu za coraz wyższą cenę – twierdzi Richard Branson. W Polsce spróbuje on popsuć szyki operatorom komórkowym, wprowadzając na rynek markę Virgin Mobile.

Prawdziwym początkiem kampanii reklamowej wprowadzającej na nasz rynek markę Virgin Mobile będzie spotkanie prasowe z udziałem Richarda Bransona, założyciela Virgin. Zaproszenie wpłynęło do skrzynek redakcyjnych polskich mediów w ubiegłym tygodniu, mimo że telewizyjna kampania reklamowa marki trwa już od początku października.

Grupa docelowa marki to ludzie młodzi, o nieregularnych dochodach, którzy wybierając telefon na kartę, kierują się prostotą oferty.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się