Prosta formuła (reklamy) PlayProsta formuła (reklamy) PlayProsta formuła (reklamy) PlayProsta formuła (reklamy) Play
Kolejne gwiazdy mijają się w drzwiach na planie tych reklam (kadr ze spotu)

Prosta formuła (reklamy) Play

Prosta formuła (reklamy) Play
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Tegoroczne Effie Awards zostały rozdane. Grand Prix za kampanię „Wszyscy przechodzą do Play” nie było wielkim zaskoczeniem. Twórców doceniono za prostotę i skuteczność pomysłu, firmę – za konsekwencję w komunikacji. Oczywiście do sukcesu przyczynił się olbrzymi budżet.

Play przyciągnął do siebie klientów nieskomplikowanym przekazem, czytelną ideą oraz oczywiście znanymi twarzami. Te ostatnie wciąż okazują się ważne dla konsumentów. Potwierdza to złota statuetka Effie za kampanię Lidla „Pascal kontra Okrasa” (teraz w miejsce pierwszego z kucharzy oglądamy Dorotę Wellman) czy za „#RyjKuźniara” w ramach akcji „HejtStop”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się