Życie przeciętnego komunikatu medialnego trwa dziś zaledwie kilka sekund. To efekt kumulacji wiadomości w internetowej przestrzeni. Odbiorca gubi się w nich. Nie wie, która zakładka lub który banner reklamowy są godne uwagi. Tak następuje attention crash – zjawisko załamania się uwagi użytkownika Sieci.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Co gorsza, dzisiejszy odbiorca szybko się nudzi. Błyskawicznie przestaje słuchać czy oglądać, po sekundzie naciska krzyżyk w oknie przeglądarki.
Dla twórców komunikatów, również tych reklamowych, taki odbiorca to podwójne wyzwanie. Ściągnąć na siebie jego spojrzenie to jedno. Ale jak skłonić osobę z tak rozproszoną uwagą do skupienia się na spocie, nie mówiąc już o tekście?
Jest na to sposób.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.