Nastroje konsumentów na rok 2011 - Marketing przy Kawie
Nastroje konsumentów na rok 2011Nastroje konsumentów na rok 2011Nastroje konsumentów na rok 2011Nastroje konsumentów na rok 2011

Nastroje konsumentów na rok 2011

Nastroje konsumentów na rok 2011
Agnieszka Burska-Wojtkuńska

Agnieszka Burska-Wojtkuńska

-

Agnieszka Burska-Wojtkuńska

Agnieszka Burska-Wojtkuńska

Połowa z nas w minionym roku nie zauważyła zmian w swojej sytuacji materialnej. Co trzeci Polak ocenił ją jako ani dobrą, ani złą. I choć tych niezadowolonych jest nadal sporo – jedna trzecia społeczeństwa uważa, że jej sytuacja w 2010 roku pogorszyła się – fakt, że co trzeci Polak jest raczej zadowolony ze swojej sytuacji materialnej, należałoby i tak wziąć za dobrą monetę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja