Istota danych w marketingu internetowymIstota danych w marketingu internetowymIstota danych w marketingu internetowymIstota danych w marketingu internetowym

Istota danych w marketingu internetowym

Istota danych w marketingu internetowym
Mariusz Michalczuk

Mariusz Michalczuk

-

Mariusz Michalczuk

Mariusz Michalczuk

Główną koncepcją marketingu w XXI wieku będzie z pewnością innowacja, ale nie w do niedawna znanej odsłonie, gdzie jej źródłem była kreacja poszczególnych firm (np. „wprowadźmy produkt dietetyczny i zobaczmy, co się stanie”). Obecnie motorem zmian w przekazie marketingowym jest konsument i jego potrzeby. Aby nie tracić z oczu tychże potrzeb, każda organizacja powinna bazować na solidnych danych płynących bezpośrednio od konsumentów. W literaturze angielskiej taka firma określana jest mianem „data-driven organization”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja