Kurczak, łosoś, marchewki, kapusta, truskawki, maliny pokazywane są jako rarytasy w kampanii małej norweskiej sieci restauracji Kolonihagen. Hasło akcji – „Limited edition” – brzmi znajomo i, jak mogłoby się wydawać, w tym kontekście nieco niezręcznie. Ale to tylko pozory.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
U podstaw norweskiego pomysłu leży frustracja. Frustracja spowodowana produktami nieprzystającymi do oczekiwań świadomego i wymagającego konsumenta. Produkty te nie spełniają przede wszystkim dwóch kryteriów: smaku i sposobu wytwarzania. W tym względzie pomysłodawcy niewielkiej sieci restauracji pozostają nieprzejednani. Doceniają wyłącznie produkty w pełni ekologiczne, i tylko takie znajdują się w ich ofercie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.