Palenie książek nikomu nie kojarzy się zbyt dobrze. Tymczasem brazylijski oddział agencji JTW stworzył zestaw do grillowania, z sukcesem łącząc wszystkie akcesoria pod postacią księgi.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Nowa kampania promuje produkty marki Tramontina, z której sztućców i akcesoriów korzysta wielu domowych i zawodowych kucharzy na świecie. Każda strona tej niecodziennej książki kucharskiej doprowadzi czytelnika do stworzenia idealnego churrasco, czyli bardzo popularnej w Brazylii grillowanej wołowiny.
Książka składająca się z węgla, podpałki, fartucha, folii aluminiowej do zawinięcia warzyw czy powierzchni do ostrzenia noży została rozesłana do początkujących brazylijskich kucharzy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.