Postrzeganie polskiej reklamy za granicą nie jest zbyt pozytywne. W tej dziedzinie jesteśmy ponoć pracowici, rzetelni, terminowi, ale raczej mało pomysłowi. Mały Głód tego nie potwierdza. Ten efekt polskiej kreatywności został zaadaptowany na rynki Finlandii, Włoch, Francji, Anglii czy Brazylii.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Reklamy globalnych koncernów, takich jak Coca-Cola, Henkel, Nivea, Pepsi czy SC Johnson, są u nas głównie adaptowane. Powstają polskie wersje językowe zagranicznych spotów i materiałów. Czasem adaptacja obejmuje strategię, czasem zatrudnienie polskiego celebryty. Gdy rozpoczynała się historia Małego Głoda – odwrócono tradycyjny kierunek.
Najpierw był nasz Mały Głód.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.