Umieszczenie przez hakerów logo McDonald’s na profilu Burger Kinga w serwisie Twitter, choć obiegło światowe media, ma tylko symboliczne znaczenie. W prowadzonej od kilkudziesięciu lat wojnie obu koncernów było już wszystko: przejmowanie czołowych managerów, reklama porównawcza i pozwy sądowe.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wszystko zaczęło się 18 lutego i trwało zaledwie kilka godzin. „Sprzedano nas McDonald’s” – brzmiały słowa, które przeczytali na oficjalnym profilu Burger Kinga użytkownicy Twittera.
Hakerzy umieścili na stronie logo konkurenta, kilka obraźliwych i rasistowskich epitetów oraz zdjęcia. Między innymi przedstawiające czarnoskórego mężczyznę podczas dożylnego przyjmowania narkotyków.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.