Koncern Microsoft za ponad 300 milionów dolarów wykupił spółkę Massive, której innowacyjna technologia umieszczania reklam w grach wprowadziła interaktywny marketing na zupełnie nowy poziom. Teraz cyfrowa broń masowej reklamy znajduje się w rękach giganta z Redmond.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Główna grupa docelowa reklamodawców – ludzie w wieku od 18 do 35 lat – rezygnuje z oglądania telewizji na rzecz gier. Z analiz grupy badawczej Nielsen Entertainment wynika, że gracze spędzają średnio 12,5 godziny przy komputerze lub konsoli. Przed ekranem telewizora natomiast jedynie 10 godzin.
Oczywiście klasyczny product placement w grach ma się świetnie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.