Kolejna skromna akcja marketingowa. W poznańskich tramwajach, obok reklam szkół językowych, pojawiły się następne, jakich wiele. Mieszkańcy Poznania prawie nic nie wiedzą o akcji plakatowej w tramwajach. „To chyba jest za mało widoczne, trudno się zorientować, o co chodzi” – mówi pan Stanisław, emeryt z os. Zwycięstwa. Nic dziwnego: plakaty są umieszczone nie w każdym tramwaju, na dodatek jeśli już wiszą, to przeważnie tylko w jednym punkcie zaledwie jednego wagonu. Poza tym są słabo widoczne, wiszą w małych ramkach w ościeżnicy okna.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.