Lechia Gdańsk i Lotos przedłużają współpracę
  • 0
  • 1
19.07.2013

Lechia Gdańsk i Lotos przedłużają współpracę

19 lipca Lechia Gdańsk i Grupa Lotos podpisały trzyletnią umowę sponsoringową, która zacznie obowiązywać z początkiem sezonu 2013/2014. To druga umowa zawarta między klubem piłkarskim a spółką.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 lipca 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.07.2013

Jak konstruować skuteczny e-mailing – raport Edisondy

Metody badania skuteczności e-mail marketingu, takie jak testy A/B, są z pewnością każdemu znane. Skuteczniejszą wersję e-mailingu wybiera się zwykle na podstawie współczynników Open Rate i CTR. Edisonda prezentuje badanie eyetrackingowe, które pod lupę bierze mechanizmy działające już po otwarciu e-mailingu. Wpływają one na odbiór przekazu reklamowego, w konsekwencji prowadząc do kliknięcia w dany element bądź też całkowitego przeoczenia go.