KGHM aktualizuje wizerunek z Grey Group i Millward Brown
  • 0
  • 1
19.07.2013

KGHM aktualizuje wizerunek z Grey Group i Millward Brown

KGHM rozpoczyna program aktualizacji wizerunku. Spółka planuje dalszy globalny rozwój i w związku z tym chce zbudować spójny system wartości, tożsamość, architekturę marki, identyfikację wizualną oraz określić założenia komunikacyjne. Działania zrealizuje konsorcjum Grey Group i Millward Brown.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54560 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 lipca 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.07.2013

Jak konstruować skuteczny e-mailing – raport Edisondy

Metody badania skuteczności e-mail marketingu, takie jak testy A/B, są z pewnością każdemu znane. Skuteczniejszą wersję e-mailingu wybiera się zwykle na podstawie współczynników Open Rate i CTR. Edisonda prezentuje badanie eyetrackingowe, które pod lupę bierze mechanizmy działające już po otwarciu e-mailingu. Wpływają one na odbiór przekazu reklamowego, w konsekwencji prowadząc do kliknięcia w dany element bądź też całkowitego przeoczenia go.

18 lipca 2013