Jak konstruować skuteczny e-mailing – raport Edisondy
  • 0
  • 1
19.07.2013

Jak konstruować skuteczny e-mailing – raport Edisondy

Metody badania skuteczności e-mail marketingu, takie jak testy A/B, są z pewnością każdemu znane. Skuteczniejszą wersję e-mailingu wybiera się zwykle na podstawie współczynników Open Rate i CTR. Edisonda prezentuje badanie eyetrackingowe, które pod lupę bierze mechanizmy działające już po otwarciu e-mailingu. Wpływają one na odbiór przekazu reklamowego, w konsekwencji prowadząc do kliknięcia w dany element bądź też całkowitego przeoczenia go.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49507 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Viola

8 lat temu

Warto przeczytać w całości,

ciekawy raport zwłaszcza dla tych, którzy konstruują mailingi, ale i dla tych, którzy je czytają, żeby wiedzieć jak nami manipulują :)

19 lipca 2013

18 lipca 2013