0 4 0 0 0 7.09.2018Krakowscy radni i Straż Miejska przypomną turystom o zachowaniu ciszyW Krakowie rusza akcja, w ramach której miejscy radni i Straż Miejska będą przypominać turystom o zachowaniu ciszy w miejscach zamieszkałych przez krakowian. W dzielnicy Śródmieście pojawią się specjalne plakaty.
0 4 0 0 0 7.09.2018W Mielcu powstał komitet wyborczy Zaznacz Tutaj. To teaser kampanii?25 sierpnia w Tarnobrzegu zarejestrowano Komitet Wyborczy Wyborców z Mielca o nazwie Zaznacz Tutaj. Komitet, który, jak sam wskazuje, jest eksperymentalny, zapowiada że swoją główną obietnicę spełni jeszcze przed wyborami. Dokładne plany przedstawi 10 września.
0 0 0 0 0 7.09.2018BZ WBK zmienia się w Santander – finalizacja procesu7 września do Krajowego Rejestru Sądowego została wpisana nowa nazwa banku BZ WBK – Santander Bank Polska. Wraz ze zmianą nazwy siedziba rejestrowa spółki została przeniesiona do Warszawy.
1 0 0 0 0 7.09.2018Eurobank z kampanią „Wyprzedaż pieniędzy”7 września do emisji trafił nowy spot telewizyjny Eurobanku z postaciami wampirów. Promuje dostępną do 2 listopada pożyczkę gotówkową „Wyprzedaż pieniędzy”.
0 2 0 0 0 7.09.2018Littlemooonster96 współtwórczynią linii lakierów Hi HybridAngelika Mucha, czyli Littlemooonster96, objęła funkcję Hi Colour Creator. Współtworzyła nową kolekcję lakierów hybrydowych marki Hi Hybrid.
1 6 0 0 1 7.09.2018Barbara Kurdej-Szatan z mężem w internetowej kampanii New BalanceBarbara Kurdej-Szatan i Rafał Szatan wzięli udział w sesji do internetowej kampanii „Dołącz do rodziny New Balance”. Promują odzież oraz obuwie marki na sezon jesienno-zimowy.
0 0 0 0 0 7.09.2018Marka win Fresco powierza H2O Creative strategiczną obsługęMarka Fresco z branży winiarskiej (Grupa Ambra) nawiązała współpracę z H2O Creative. Agencja zajmie się stworzeniem strategii oraz wdrożeniem platformy komunikacyjnej brandu.
0 6 0 0 0 7.09.2018Koreańskie kosmetyki, kolorowe maseczki i naturalne składniki – jak o kosmetykach rozmawiają w Sieci Europejczycy? Badanie SentiOneFirma SentiOne opracowała raport na temat branży kosmetycznej w Europie. Szczególnie uwzględniła kategorię produktów do pielęgnacji twarzy. Analizie poddano publiczne wypowiedzi internautów z kilku regionów europejskich. Raport skupia się na dyskusjach internetowych dla wzmianek w językach: angielskim, niemieckim, polskim, fińskim, czeskim i węgierskim w pierwszej części 2018 r.
1 2 0 0 0 6.09.2018Dzieci w kampanii PZU zachęcają rówieśników do przestrzegania zasad ruchu drogowegoPZU rozpoczęło kampanię „Odblaski – dziecko bezpieczne na drodze”. W jej ramach zrealizowano teledysk, w którym maluchy zachęcają swoich rówieśników do przestrzegania zasad ruchu drogowego i noszenia elementów odblaskowych na odzieży. Klip jest emitowany w przerwach reklamowych na antenie Nickelodeon Polska.
2 7 0 0 0 6.09.2018Kampania Nike z okazji 30-lecia hasła „Just Do It”W tym roku mija 30 lat od wprowadzenia do komunikacji marketingowej Nike hasła „Just Do It”. Z tej okazji marka przygotowała kampanię z udziałem sportowców – zarówno międzynarodowych sław, jak i takich, o których być może dopiero usłyszymy.