Kampania Nike z okazji 30-lecia hasła „Just Do It” - Marketing przy Kawie
Kampania Nike z okazji 30-lecia hasła „Just Do It”
Advertisement
  • 2
  • 7
6.09.2018

Kampania Nike z okazji 30-lecia hasła „Just Do It”

W tym roku mija 30 lat od wprowadzenia do komunikacji marketingowej Nike hasła „Just Do It”. Z tej okazji marka przygotowała kampanię z udziałem sportowców – zarówno międzynarodowych sław, jak i takich, o których być może dopiero usłyszymy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56325 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 września 2018