
W publikacjach, wystąpieniach i debatach na temat CRM niemal zawsze podkreśla się, jak wiele jest wdrożeń nieudanych. Można odnieść wrażenie, że CRM to rozwiązanie bardzo ryzykowne, niesprawdzone czy nawet chimeryczne… Czy jest tak istotnie?

Mówienie o licznych porażkach wdrożeniowych jest dużą przesadą. Z perspektywy tych ponad dziesięciu lat, od kiedy koncept CRM-u znany jest w Polsce, mówienie o tym jest wręcz bezzasadne. Nieudanych wdrożeń informatycznych jest co prawda w sumie niemało, ale dotyczą one w równej mierze niemal wszystkich kategorii oprogramowania. Być może w dziedzinie ERP jest ich nawet więcej.
Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz4915 innych artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.