Lojalność przerosła oczekiwania

Patrząc z perspektywy całej gospodarki, dla dużych firm skończył się czas szybkiej ekspansji i otwierania nowych punktów, a większą wagę zaczęto przykładać do zagospodarowania już zdobytych klientów.

Z Sylwią Pyśkiewicz rozmawia Jakub Müller

Sylwia Pyśkiewicz

Dyrektor zarządzająca Loyalty Partner Polska. Odpowiada za działalność związaną ze sprzedażą i marketingiem Payback, a także za zarządzanie relacjami z partnerami. Wcześniej m.in. menedżer ds. projektów międzynarodowych w Tesco.
Lojalność przerosła oczekiwania
Jakub MüllerJakub Müller

Marketing przy Kawie: Ilu klientów ma Payback po roku obecności na rynku?

Sylwia PyśkiewiczSylwia Pyśkiewicz

Obecnie jest ich około 6,7 mln.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja