Tesco się Tobą mocno interesujeTesco się Tobą mocno interesujeTesco się Tobą mocno interesujeTesco się Tobą mocno interesuje

Tesco się Tobą mocno interesuje

Tesco się Tobą mocno interesuje
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Piątkowe popołudnie. Nic się nie dzieje... Mija 16:00, czas zbierać się do domu. Weekend... I nagle zewsząd nadciąga Henio. Henio z Tesco w przebraniu Batmana, wygłaszający kazanie w stylu księdza Natanka. Istny zawrót głowy. 700 tys. wyświetleń na YouTube w dwa dni, na Facebooku szał dzielenia się tą reklamą. To naprawdę Tesco?

16:31 – zamieszczamy reklamę na naszej tablicy. Zaraz później temat pojawia się na tablicy Mediarunu, na Wirtualnych Mediach dopiero dobę później.

Na każdej z tych stron dziesiątki udostępnień. Wieczorem w piątek wzmiankę publikuje jeszcze Gazeta.pl, a że to weekend – wiadomość trafia też na stronę główną.

Siłą rozprzestrzeniania się spotu nie są jednak media (choć jako tzw.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4903 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się