Personalia

Szymon Olejniczakowski new business directorem w Walk

Nowo utworzone stanowisko new business directora w Walk objął Szymon Olejniczakowski. Będzie odpowiadał m.in. za współtworzenie strategii rozwoju działań sprzedażowych i pozyskiwanie klientów dla wszystkich spółek z grupy.

Szymon Olejniczakowski ma ponad 12-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Jest ono związane przede wszystkim z prowadzeniem aktywnej sprzedaży produktów i usług oraz obsługą projektów. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał przy produkcji eventów.

Pracował dla takich agencji jak BTL Point Group, EMLab, Media Forum, Tailor & Baker (Partner of Promotion), HealthWay czy Loyalty Point. Miał okazję realizować projekty z niemal każdego obszaru marketingowego – ATL, BTL, Internet, social media, event, PR.

Do Walk przeszedł z Focus Media Group (Imagine Nation), gdzie był odpowiedzialny za pozyskiwanie klientów i tworzenie strategii new business.



Reklama