Personalia

Renata Timoščik objęła funkcję senior director market development w Circle K Polska

Z początkiem lutego Renata Timoščik dołączyła do polskiego zespołu Circle K. Objęła stanowisko senior director market development. Zajmie się m.in. zarządzaniem ofertą convenience stacji paliw, w tym rozwijaniem oferty gastronomicznej i myjni, a także wdrożeniem nowego konceptu sklepów marki w Polsce.

Ma ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu kategorią produktów sieci handlowych, rozwoju działu convenience oraz realizacji projektów marketingowych. Z Circle K jest związana od 2009 r., początkowo jako manager kategorii convenience na Litwie. Odpowiadała wówczas za ofertę paliwową oraz wsparcie wdrożenia nowego konceptu sklepu. Przed dołączeniem do polskiego zespołu pełniła funkcję dyrektora marketingu Circle K na litewskim rynku.

Choć rynek litewski jest dużo mniejszy niż polski, już teraz mogę powiedzieć, że dostrzegam pewne podobieństwa, m.in. w oczekiwaniach klientów co do oferty na stacji. Polska branża stacji paliw również bardzo mocno rozwija się w kierunku convenience i poszerzania oferty dostępnych usług.

Obecnie sieć Circle K jest w trakcie wdrażania sklepów w nowym koncepcie w kolejnych lokalizacjach w Polsce. Koncept sklepu m.in. z rozbudowaną strefą wypoczynkową dla gości oraz szerszą ofertą gastronomiczną jest mi doskonale znany. Został bowiem opracowany na podstawie najlepszych praktyk z innych rynków i wcześniej wdrożony również na stacjach Circle K na Litwie. Mam nadzieję, że moje doświadczenie w tym obszarze przyczyni się do rozwoju sieci także w Polsce – mówi Renata Timoščik, senior director market development w Circle K Polska.

Nowa dyrektor jest absolwentką ISM University of Management and Economics w Wilnie. Ma tytuł Master of Business Administration, który uzyskała w Baltic Management Institute.

Circle K w Polsce w ubiegłym roku podjęła decyzję o otwarciu pierwszych sklepów reprezentujących nowy koncept, w którym stawia na większą strefę dla gości oraz bogatszą ofertę gastronomiczną. Pilotażowe stacje zostały otwarte w kilku głównych lokalizacjach. Do końca kwietnia 2020 r. planowane jest wdrożenie zmian na kolejnych 40 stacjach w Polsce.

  • 1
Renata Timoščik

Renata Timoščik



Reklama