Personalia

Aleksandra Załęska szefową działu audience w Gemius Polska

Z początkiem lutego 2020 r. stanowisko kierownika działu audience w firmie Gemius Polska objęła Aleksandra Załęska. Dotychczasowa szefowa działu, Anna Oziębło, będzie zarządzać zespołem realizacji badań panelowych.

Jako kierownik działu audience Aleksandra Załęska będzie odpowiedzialna za realizację i rozwój badania Gemius/PBI oraz współpracę z Polskimi Badaniami Internetu. Będzie także wspierać klientów Gemiusa w kwestiach dotyczących pomiaru widowni internetowej.

Z rynkiem badań związana jest od 2010 r. Pracowała m.in. w TVN jako specjalista ds. badań i analiz rynkowych oraz w agencji Content Spot jako kierownik ds. badań i analiz. Z Gemiusem związana była już wcześniej – wówczas współpracowała z największymi wydawcami na polskim rynku. Jest absolwentką psychologii na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.

Anna Oziębło zajmie się rozwojem kluczowego dla Gemiusa projektu – jednoźródłowego panelu badawczego. Będzie odpowiadać za rekrutację i utrzymanie panelu oraz za jakość pozyskiwanych danych.

Przez 4 lata zarządzała badaniem Gemius/PBI. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w firmie badawczej AGB, a następnie Nielsen, gdzie realizowała badania oglądalności telewizji. Z rynkiem badań związana od dwudziestu lat. Jest absolwentką matematyki stosowanej na Politechnice Warszawskiej.

  • 2
Aleksandra Załęska

Aleksandra Załęska

Anna Oziębło



Reklama